Sunday, 30 December 2012

Tiktoktiktok :/

Hye there,Assalamualaikum :)
      *Knokknokknok,ade orang tak?Ade ke takde?Takde yang sudi bace?Takpe.So,tadi stalk blog sikacangg.Bukan nak tiru,tapi dia beri aku inspirasi nak buwad entri baru setelah sekian lamanya.Thanks babeh.Selamat pulang ke shah esok,watlek jeh okay?Kalaw ade jodoh tak kemana :).*Chin up.Breathe in,breathe out strong!Start XD Okay.Sebak jugak aku nak tulis entri kali nih.Tapi Pinat lagi sebak lha,baru jeh alami kan?Saba okay.So,aku akan mulakan senior year aku tak sampai 60 jam lagi.And now,i can feel the pressure :/.Tahun nih,takde ape ape yang menarik.Takde Amad,si polan.Cikemik cikemuk.Apakahh?Takpe,aku lebih prefer this way :) Takde ape yang perlu dihiraukan.Tapi SPM yang perlu dirisaukan -.-.Okay cuak :P.So,lebih kurang setahun Amad takde,jadi aku boleh terima perlahan lahan.Takde pilihan kan.Seventeen years old gonna be tempat die memang kat sekolah kan?Jadi redha,sabar.Semua orang perlu alami.Cepat atau lambat jeh.

Aku masih ingat lagi.20/1/2012 die pindah,banjir kelas 4ik time tuh.Haha.Hujan lebat pulak.Disaster!Tapi,takpe.Jarak jaoh bukan satu penghalang.Tak susahkan budak?Percaya itu penting :).So,aku kat sekolah nanti tak perlu malu-2 ade crush satu kelas.Takde orang nak matching ngan aku.Dah biase.tak duli ah.Janji kawan-2 aku ade,cukuplha tinggalkan smkap.Jom kita struggle same-2.Buang jauh-2 malas tuh.Na buwad yang habis baik untuk spm kali nih.Taknak pisang berbuah dua kali dah.Cukup lha sekali kan :'(.Yang penting usaha,berjaya ke takk.Semua di tangan yang Maha Esa kan,janji kita tahu setakat mane usaha kita.Apa yang kita peroleh itu dah pasti bersesuaian dengan usaha kita.Haihh,chill dulu.Spm tunggu aku,jangan bukak buku baru dulu.Kejap-2 :).

Rase macam baru lagi kat smkap.Tapi akhirnyee aku dah hampir ke senior year.Very close :O.Ade sesiapa cuak?Nervous?*angkat tangan*.Dalam mase setahun ape-2 boleh jadi,someone budak smap kajang tolong kasi number?Mohon jadi spy?Tengok tengok kan Amad.Pesan kat die slalu,"jangan ensem ensem sangat,nanti ade orang ngorat :(" Hihi.Mohon paku,stapler,glue gun ayat tuh kat otak dan hati XD.

So,harituh Amad turun Kuantan.Sedih bohh.Tak dapat turun same,mak tak kasi.Muke redha jeh.Masok dalam bilik nanges jap.Siket jeh,siket ea.Siket :P.Tapi Amad faham jeh aku tak dapat ikot,takde lha memaksa atau buwad buwad sedih.Die kate takpe,jangan nyusahkan diri.So sweet budak,care sangat kan :').And die belikan aku jaket yang aku nak sangat sangat sangat sangat sangat.Haihh,orang tak suruh belipun lha.Sibok nak belikan.Terima kasih ye^^.Hadiah anniversary lha tuh ea?Yupp,kami punya anniversary few more weeks :* Yeay!Can't wait!XD

So,Amad always menghitung hari nak balik skolah :( Ouh,tidakkk!

Amad:Lagi dua hari nak skype :')
Me:Taknak cakap,nanti nanges :'(

Hew,sabar ye budak.Siket jeh lagi.Spm then you'll free.I'm free.Siket jeh lagi.Tahan benci tuh dulu.Okay?Kat sekolah,jangan nakal-2,jangan ensem ensem.Jangan buwad ape ape.Apekahh?Ouh,buwad tak tawu jeh ea?Rindu kat awak lha budak.Tapi kene sabar,sebab kite jauh.Sayanggg awak :*.Haha malu :3

 Okay,mohon abaikan muke aku yang hitam tuh.Baru lepas main bola baling,okay?Haha.Dan ini gambar terakhir both of us.31/3/2012.Lamekan?Tak semua faham ape yang kami rase :'(

Salam sayanggg XD

3 comments: